Питання та відповіді
- В:
Чому необхідно попередньо оплатити доставку товару при оплаті накладеним платежем?
- О:
Попередня оплата доставки замовлення зручна як для магазина, так і для покупця. Для магазину її наявність гарантує, що покупець прийде за своєю посилкою у відділення перевізника. А покупець, за бажанням, може оглянути товар до оплати його вартості, сплативши лише вартість послуг Нової пошти за доставку.
- Наверх
- В:
- В:
Чи можу я сплатити одразу всю вартість замовлення?
- О:
Так, звичайно. За бажанням, Ви можете сплатити 100% вартості товару передоплатою. В цьому випадку, у відділенні перевізника Ви просто отримаєте свою посилку без будь-яких додаткових оплат.
- Наверх
- В:
- В:
Чи перевіряється цілісність товарів перед відправкою?
- О:
Ми гарантуємо, що будь-який товар перед відправленням до Вас обов’язково оглядається та належним чином запаковується. У першу чергу, кожен товар перед видачею на відправлення перевіряється співробітниками магазину. Далі, безпосередньо у відділенні перевізника, кожен товар обов’язково оглядається співробітниками перевізника на цілісність, про що робиться спеціальна примітка у ТТН. Захисні стекла, окрім міцної картонної коробки, додатково запаковуються у повітряно-пухирчату плівку.
- Наверх
- В:
- В:
Возвращается ли оплата доставки, если я получил поврежденный или бракованный товар?
- О:
Так. У разі, якщо при відкритті посилки разом із представником перевізника, Ви знаходите пошкоджений або бракований товар, Ви відмовляєтесь від отримання посилки та ми або повернемо Вам вартість доставки, або відправимо новий товар.
- Наверх
- В:
- В:
Чи повертається оплата за доставку, якщо мені просто не сподобався товар?
- О:
Якщо отриманий Вами товар відповідає зображенням та опису на сайті магазину, відповідає Вашому замовленню, не має браку та цілий — Ви можете відмовитись у відділенні перевізника від отримання посилки, але оплата доставки повернена не буде.
- Наверх
- В:
- В:
Чи повертається оплата за доставку, якщо я не зміг прийти за посилкою?
- О:
Якщо Ви не звернулись у відділення перевізника протягом 5 робочих днів, посилка автоматично повертається до магазину. Оплата доставки не повертається.
- Наверх
- В: